Assasin PlayList

Pustii din ziua de azi...Ma pish pe ei!

Ba..ce tii si cu pustii astia din ziua de azi ...ba nu mai au unpic de respect,da deloc nu asa.Asa iti vorbesc de parca vorbesc cu un bighidiu de varsta lor,ii doare in pula daca tu ai 19.22 sau 25 de ani.Ei tot asa vorbesc,isi iau arfe,au figuri...pula mea de ciocoflenderi!Aveam un prieten "aveam" ca acuma ma pish pe el.Era de treaba..plm..l'am sustinut,pana intr'o zi cand a inceput sa vorbeasca aiurea,daca io ziceam ceva serios el se apuca de ras si punea semne de genu "/:)" ":-j" cea ce ma dispera la maxim..pe copii astia i'as bate de le'ar sarii penele ! Acuma mi'o dat ignore,nu mai ii place sa vorbeasca cu mine ca ii tot bag pula in gura:)),inainte imi tot asculta piesele,frate ce bine o dai,ce tare e piesa..si plm...;).Nu dau nume ca oricum fraieru se uita pe aici si se simte ca vorbesc despre el...Asa a inceput sa vorbeasca cu inca un tovarash,tot avea glume dealea de prost gust pana ce ia bagat si ala pula in gura si ia facut vant!Hai ma sa zic si cum il cheama ca oricum ma pish pe el de ratat.Ba...mc andrey sau acuma esti adverss sau cum pula mea vrei tu sa iti zici.te-am scriss cu litere mici ca esti un fraier;)in fata noastra esti un pisat...Ti'ai luat arfe,acuma baietii iti dau sa le sugi pula ;).
Asa e frate,asa se poarta copiii de clasa a 8'a in ziua de azi,iti baga pula in gura pe fatza, nu mai le e frica ca inainate.Ba noi cand eram mici aveam respect ma,daca era un baiat mai mare vorbeam frumos ca vorba aia,ii mai mare ma,da acuma pe astia ii doare in pula ,pe net is "praslea cel viteaz" si afara isi baga mainile in buzunar,capul plecat si trec cat mai repede pe langa tine ca sa nu ii observi,sa nu cumva sa iti stergi adidasii de ei,cocalarii pulii! Cam asa se poarta pustii din ziua de azi,vorba aia "Le dai un deget si iti iau si mainile si picioarele,nu iti mai lasa nimik"...Am un mesaj ba pentru toti bulangii care vorbesc aiurea si uita tot dupa ce ii ajuti si te iau de sus...Ne bagam pula'n mamele voastre!;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu