Assasin PlayList

Asa de inceput...

Salutare tuturor ,sunt Assasin...
Aici o sa scriu cam tot ce imi trece prin capul meu defect,o sa gasiti hip-hop,piese deale mele,proiecte care vor urma,informatii despre mine,despre trupa ContraSens din care fac parte si mai multe..o sa ne cunoastem in timp "daca o sa mai dai pe aici vreodata:)) " in fine..ce sa zic..am vazut ca toata lumea are blog si dc plm sa nu imi fac si eo:))..ca ii la moda,ii trendy:)) O sa va zic mai multe despre mine in cele ce urmeaza..poate multi ma stiti,multi ati auzit de mine dar multi dintre voi habar nu aveti cine sunt,ce fac si de unde provin...

Ma numesc Rusu Paul (Assasin),sunt din Turda "Cluj"..fac parte din trupa ContraSens...si cam destul ca mai multe nu trebe sa stiti...ma gasiti pe mess:)) daca vreti sa vorbim...aaa va trebe un id? :-? Assasin.HipHop ...ne vedem pe'acolo..Hai salut! Ne'auzim...

3 comentarii:

Anonim | 11 martie 2009 la 06:50

neatza si aici, Capca :))

Alexandder_crb | 25 decembrie 2009 la 13:13

Man, tu esti ala cu "Stilul Oprisan"? =))

Anonim | 3 octombrie 2010 la 02:32

Ba bucur ca ti-ai facut si tu un blog, unde sa te poti promova.

Cu trupa ce se mai intampla, mai aveti mult de lucru la trupa.

Mai apare albumul care trebuie scos cu trupa sau nu?

Trimiteți un comentariu